Omg Yesterday!

jaa heeela helgen har bara gått ut på att dricka alkohol =) haha..
Andrés kompis kom ner hit och på fredagen gick dom på bolaget och jag suffe å tessan fick dela på en platta gravendals, vilket var jättesnällt av dom att bjuda oss på, och det var inte meningen att vi skulle dricka då heller, men men vad ska man göra?`
Och de var kul :D
Och Gårdagen, var fantastiskt rolig ;) Förutom senare på kvällen då männskorna i lilla hålan skulle spöa ner dom nya pojkarna som kmr ifrån Strömsund! Hm liite underligt, Tror fan att det inte är ngn i hela hallsta, som inte vill ha hallsta för sig själv, de får absolut inte komma en enda ny människa hit!
Det e typ vad hallstafolket tkr...
Och sen bråkade dom asa mkt och jag lilla jag var tvungen att gå emellan :D
haha, men efter de blev de kul ett tag, och sen skulle dom tjafsa med några andra och sen gick vi hem och sussa i min säng :D

nej, men nu ska jag snacka med Marre.


Ja herregud, jag säger då de :D VIlka bekymmer man kan ha! 
E skit trött och bakis, vill sova, men man e ju hos Tessan och de e ju inte bara att lägga sig mner och sova precis 
Haha, nej men nu har jag inte tid med de här längre.
Heippa sweety <3

Hallå!

Nu ska dom komma :D Dom är på väg hit och är här om ungefär 5 timmar. Dom åker ju trots allt 65 mil:P Haha men imörrn blir partaj i hela HALLSTAVIK! :D Bye bye sweeties <3


Hallå i lingonskogen

Nu sitter man här i skolan va :D Och har svenska igen, håller på att  hitta info om Bilen Smart.

Sofia Bergh!

Sofia Bergh!

Det här är då my homie va! Å hon e bääst :D Som homie iaf :D haha