Hallå!

Nu sitter jag i skolan och håller på med ngt med svenskan. Kan inte riktigt förklara vad det är :P

Jag ska typ hitta info om ett bilmärke, så jag tog volkswagen eos :D den bilen e snygg.
Hat hittat ganska mkt info om bilen det är ju bra. Men det går inge bra att skriva om den,vet ej vad jag ska skriva för ngt. men men what eva.


Ska åka till pappa i helgen, som bor i Väster-Haninge.
Det ska bli skönt att komma i från lilla Hallstavik.

Hejdå!

Jag till höger :D haha snyyyyggg :D

Jag till höger :D haha snyyyyggg :D
jaa här sitter jag och Tessan och dricker hemma hos Marre på Halloween :D haha det var kul då!
Fast senare gick Tessan,Marre, Suffe till backstugan och jag gick upp till mitt dåvarande ragg elr vad man ska kalla det för, Johnny iaf. Och drack mera där, sen kmr Marre dit och går hem ty lika fort som hon kom, sen kmr Tessan å lite senare kmr Suffe. Och då blev de skojigare :P Hehe! Men Halloween var ju ett tag sen, men jag skaffade inte blogg förrns nu och tänkte skriva lite iaf :P
Nej NU ska jag glo Navy cis, har sagt det ett tag nu, men nu ska de bli av..



Haha!

Nu skriver man igen direkt efteråt, men jag har så tråkigt och det måste bli bättre på min blogg, man kan ju inte bara ha skrivit en gång :P hehe, men nu ska jag ta och gå.

Heipaa! <3

Hos Marre

Ja hon får en alldeles egen kategori, man är ju så mkt med henne nu, så man lär ju inte skriva om ngt annat :D haha jo kanske.


I lördags så var jag hos min far, med Tessimoj och inte Marre faktiskt :D haha, vi drack lite alkohol å åkte sedan vidare till T-centralen där vi mötte min bror Kenny och hans polare Sigge. Så åkte vi med dom hem till Västerhaningen och sen efter de åkte vi tillbaka till Stan för att hämta upp 2 st igen och sen åkte vi hem igen :D liite drygt kanske, men men. Det är ju trots allt en halvtimme från västerhaninge till stan så vi var ute mkt då =)

Nej, men nu kanske man ska se på Navy Cis det e gryymt bra :P

Bye bye <3