So much of not enough

Ja idag sitter jag här i skolan, ska snart göra prov å hålla på å dryga, men de blir nog bra ska ni se :)

I helgen var jag i Gryta de var ganska trevligt faktiskt, inte så jävla mkt människor och så satt man där ute å snackade skit å drack öl :D De var ganska nice faktiskt..
Annars brukar de ju vara mycket folk som springer runt, men de var de ej.
När man orkar med mycket folk är de jävligt kul ute i Gryta å detta var en perfekt helg, för man orkade inte råfesta å så var de lugnt.. Fett skönt :D


nä, men nu har jag inte tid för de här, så dra å göra prov nu, Lycka till Nathalie :P

Pusspuss <33

Jojo du!

Jo här sitter man igen!
Igår var vi i Gryta, och festade vilket var ganska trevligt..
De var lite busigt å så där, men de får man tåla. Haha!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer! Ska  nog bara sitta här om vi ej dra till Gryta igen då, men de tror jag inte att vi gör, för grytamänniskorna kanske skulle till Söderby, men de märks..


Om man ändå visste de!