If tomorrow is the same old crap i decided to go for it

image4
This is from Halloween;D




Ja nu sitter man här igen:P Det var ett jävla bra tag sen man skrev:P
Har det hänt ngt sen jag skrev sist? hm? Njae de vettefan, hmm? Men jo ff har j flyttat till sthlm går på säkerhetsgymnasiet i Kista =) Ska bli väktare, sen polis:D Kul som fan.
Fast lite tråkigt är det ändå =( Får inte träffa mina flickor lika ofta, that sucks. pretty much actually :/
Saknar ju er, men vafan man kan ju inte bo kvar i skit Hallsta resten av livet:P
men jag träffar dom så ofta vi kan å har råd å har orken, men det får duga tills vidare :D
Jaha just nu sitter jag här å lyssnar på old music som t ex aqua:D hahaahaha snacka om att ha skoj:P
Ska bara vara hemma i helgen det var ett tag sen man var hemma hela helgen så nu  jävlar får jag ta tillfället i akt:D Får se om jag åker ngnstans nästa helg, de återstår att se faktiskt:P

Hm jaadu, människa vad ska man säga? jag förstod att det inte skulle bli av, men vet du ? jag bajsar i det, jag är så van ändå, så yeah yeah what ever life goes on, jag är ju ändå trots allt bara 17 år:P fast inte länge till blir arton om 36 dar:P Jag hinner med allt sånt där ändå Haha, jaja vad ska man säga? Anyhow bryr mig....Not... Do as you want....I dont care..

Jaja jag å mitt jävla svengelska:D hahahahah! Men de e roligt ju, å dom som stör sig på de, kan ju låta bli att lyssna på eller något:D HaHa!

Idag så jobbar pappa, å jag e ensam hemma, skönt är de, har bakat en sockerkaka, med smak av banan choklad å lite extra vaniljsocker:P Suverääänt gott:D

Ne nu ska vi väl göra ngt vettigare, dammsuga ev, men det får vi se om jag orkar:D
hehe..
Hat bra:D pusspuss<33