Theres no tomorrow, dont remember yesterday

Jaha så då sitter man här igen, som man gjorde för vääldigt länge sen med.
Jag vet inte, bör jag säga något? Eller ska jag vara tyst och bara blir mer irriterad på att personen i fråga inte säger något?
Varför allt detta döljande? Varför bara en massa skitsnack?
Ska jag lita på personen eller ? Ska jag skita fullständigt i det?
Personen verkar ändå inte bry sig egentligen.
Jaja det är strunt sak samma nu då, får låta bli att säga något se om personen kanske KAN ÖPPNA KÄFTEN?!
Troligtvis inte.

Jag sitter iaf hemma hos Tom väntar på att han ska komma hem från jobbet vilket är typ kvart i tio :/
Ååh imorgon börjar han i skolan, vad ska jag då göra? Kommer ruttna:(
haha nejdå jag klarar mig ska ni se:P

Gårdagen var helt okej faktiskt.
Sofia kom till Rimbo <3 och drack med oss.
Vi satt först hemma hos Toms pappa sen gick vi till Veras en krog i Rimbo som vi  var på tills det stängde.
Blev kanske lite för mycket dricka för mig kanske :/ men men sånt är bara kul:P hehe

Sitter just nu och lyssnar på nrj, ska väl lägga mig framför tvn snart? Och slappa ännu mer än vad jag redan gjort idag.
jo jag hjälpte faktiskt Kim med att fixa Willys kopplingsvajer på hans bil:P
Inte för att jag fattade så mycket, men det var kul iaf att försöka vara lite mekanisk:P
Nej nu orkar jag inte blogga längre.
Ska slänga mig framför tvn nu, tänkte jag.

Smell you later <33

Bästa gästbloggaren ever!

Hej allihopa, Elin in da house!
Nu sitter jag och Nathalie och röker våran morgon cigg till vårat kaffe :) Vi ska förbereda oss för 080808080808080808 dagen.
Nathalie tycker att min cigg smakar bajs som de luktar...! jaja bara för att hon är crazy! :P
Dagen schema:
Fixa oss
Fixa alkohol
In till stan en runda
Tillbaka till mig och gå ut med hunden
Förkröka
Åka tillbaka till stan och bli fulla
Sen får vi se hur kvällen artar sig, det ska bli najjjjs! ;)

Nej nu orkar jag inte blogga åt fuladummaäckligabajs Nathalie, see ya! <3