Eat my shorts

Jag har ingenting att säga faktiskt, men det funkar bra ändå :P

Sign of the times

Jag tänker egentligen inte vara den som grinar över allting, men nu är jag fan trött över att folk är som dom är.
Dom säger en sak och menar en annan! Det stör mig något så kraftigt.
Varför säger man att man inte är, så är man? Vad är det för mening? Att ens säga någonting.
Jag har gett upp nu, om inte annat så ger jag upp nu!
Är det värt det? Aa för det blir alltid bättre sen.. Säger dom och jag tror på det.

Its all about the climb, keep your faith


BTW NI SUGER!!!!!




Like sand trough the hourglass so are the days of our lives

Jupp thats right.

 

Nu sitter man här och undrar vad som händer och sker, sitter hos min syster som då inte är hemma, så jag sitter här i min ensamhet och lider:P Men det funkar ändå, ska väl se någon rulle eller något.

 

Om man läser min blogg från tidigare tillfällen så märker man att mitt liv var mer händelserikt då, och jag tänkte att jag skulle försöka få denna söndag lika händelserik från helgen.

 

Fredag: S kommer in till stan vi drar till min syster och förar sedan beger vi oss tillviper. Vilket jag tyckte var så där roligt. Så jag drog där ifrån vid ett tiden hem till C på efterfest. Sen hände inge mer händelserikt där inte.

 

Lördag: Sitter hemma hos pappa med S och dricker vin och öl, mycket trevligt =) Fick även i oss lite chips och chokladpudding =) Riktigt smarrigt. Sen somnade jag kanske vid 23.00 haha astrött, nej jag var inte full, bara trött (:

 

Söndag: S åker hem och jag åker till min syster i förväntan på att någon skulle vilja hitta på något med mig, men de var det icke, så jag åkte till syster helt i onödan egentligen:P Men men skönt att vara ensam en stund oockså i och för sig.

 

Imorgon blir det till att träffa E antar jag =) ska bli skoj har inte träffat människan på flera dagar, visserligen i fredags, men det var dock i max fem min:P haha. Skall ringa E imorgon så får vi se vad vi ska hitta på:)

 

Ha de kung så hörs vi (: tjing tjing