Ouf!

HAHA! Kan inte göra annat än att skratta, det var det roligaste jag sett i hela mitt liv..
HAHAHAHAHAHA Fyfan så äcklad man blev..
Skandalöst egentligen, inte undra på att det blev som det blev.

Nej nu blir det väl en cig, sen andra avenyn!
Hell yeah!

Peace out mf!

Dubble moräääl

Det är inte ens kul så jävla dum du är, du fattar verkligen ingenting va?
Det kallas dubbelmoral det kallas svårt att göra val......
Och du märker det inte ens själv? Åååhh vet inte vad jag ska göra heller, du lyssnar ju inte!

Trying is the best you can do

Jag försöker verkligen, men kan verkligen inte...
Jag kan bara inte tycka synd om dig.. Det går bara inte..
Vill, men känner ingenting, tråkigt men sant.
You are just air to me!

Au revoir :D

No no no

Jävligt roligt att man ser framemot det, eller inte...
Varför ser jag inte framemot det? Jo, för jag vet hur det kommer att bli, just så är det.
Vad människan än säger, så vet jag..
KUUUUUUUL!!! NOT