Whatever

Sitter på C´s Balkong..


Och har lovat mig själv att titta klart på da vinci koden efter ca fem nätters försök..
Och ska inte somna denna gång, så just därför ska jag titta på vilken minut som helst ;)


Och sen får vi också se om "det" blir av, eftersom folk inte kan prata tydligen..


Jaja blir ett rätt kort inlägg idag, men vi hörs väl ;)


Bye bye

;)

Vad kul det är egentligen med fjortisar, dom är riktiga roande å titta på :p
Behöver jag säga mer? haha
Snart kommer C och C med maaat ;D Jag svälter ihjäl :(
Och jag fick sluta tidigare idag också :)
Börjar 06.00 slutade 05.50 ;D hahahahaha hann inte ens börja innan jag fick gå hem :P
Jobba imorgon, sen får man se vart helgen tar mig :D

Bye bye

Inte alla som vet ;)

Jaha, sitter och kollar på South park, å funderar ut en plan, hmm..
Fast till vad vet jag inte, haha skulla bara vara kul att ha en plan :P
Inte kan jag vila heller, för blev pigg och så blev det South park istället :P hehe
Ikväll blir en lugn kväll, orkar verkligen INTE hitta på nånting, man är nästan nyss hemkommen från jobbet, så det får bli imorgon man hittar på något :D

Haha Jag har har faktiskt inge mer att skriva,inte just nu iaf:P hörs senare kanske :D

Bye bye

Missförstånd..

Haha, det förra inlägget med att jag kommer sakna familjen, så menar jag såklart mitt ex familj..
Inte min egen, haha dröjer långt kvar innan jag slutar träffa dom :P
Men men, jovars idag har varit en blandad dag faktiskt.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den..
Träffade *Censuuur* och fick höra heeeela historien, vilket gör mig fortf tveksam om varför, men nu vet jag att han bara sa att dom träffats för att göra mig sur..
Och han menar inte att göra mig såå ledsen, tydligen.
Men eftersom jag frågade om dom träffats flera ggr å han säger ja, klart man blir arg?
Men nu var det tydligen inte så, och jag har definitivt inte trott att dom låg med varandra, utan det är något som han har fått för sig han uppfattade att jag sagt  knulla fast jag sa kontakt... Dock använder inte ens jag såna ord väldigt ofta heller:p utan säger ligger.. haha, Men nej jag trodde definitivt inte att dom låg med varandra.
Men allt kom som en chock. Men aa nu är det lugnt igen
Men aa, vi får väl se vart vinden bär mig. Det finns inget ont som inte kommer med något gott, eller hur man nu säger det:p
Haha
Men aa, blandade känslor som sagt. Och vi får se hur det går nästa gång iaf..
Och nu blir det sängen, och sen får man se vad morgondagen har att erbjuda =)
Ibland är det riktigt skönt att skriva av sig :D
Bye bye
<33