..

När man inte kan vara bättre än nån annan..
Då....

Not a clue

Alltså, mina kvällar går ut på att fundera, fundera en jävla massa på vad det är jag ska göra. Nästan varje kväll sitter jag och funderar på hur jag ska kunna lita 100%igt på min karl, hur jag ska få honom att förstå hur jag tänker och känner. Jag känner att det inte finns någon som helst person att prata med. Det spelar ingen roll vad någon annan säger, han verkar ju inte fatta ändå. Han verkar inte ha någon som helst aning om hur man gör för att tänka på andra. Jag vet inte vad jag ska göra för att få honom å förstå att man ska vara ärlig och att jag nu i början vill veta när han pratar med sitt ex eftersom han redan ljugit om henne en gång. Hur ska jag få honom att förstå att han måste anstränga sig lite om han vill att det ska funka. Hur får jag honom att haja?