Jag till höger :D haha snyyyyggg :D

Jag till höger :D haha snyyyyggg :D
jaa här sitter jag och Tessan och dricker hemma hos Marre på Halloween :D haha det var kul då!
Fast senare gick Tessan,Marre, Suffe till backstugan och jag gick upp till mitt dåvarande ragg elr vad man ska kalla det för, Johnny iaf. Och drack mera där, sen kmr Marre dit och går hem ty lika fort som hon kom, sen kmr Tessan å lite senare kmr Suffe. Och då blev de skojigare :P Hehe! Men Halloween var ju ett tag sen, men jag skaffade inte blogg förrns nu och tänkte skriva lite iaf :P
Nej NU ska jag glo Navy cis, har sagt det ett tag nu, men nu ska de bli av..



Kommentarer
Postat av: mady

sure. :) skriv i ett mail hur du vill ha loggan, vad det ska stå och vilka färger du vill ha och skicka till [email protected].

glöm inte att skicka med dina inloggningsuppgifter.

Postat av: mady

jag börjar med din design idag eller imorgon ^_^

2006-11-23 @ 14:22:38
URL: http://napalmpussy.blogg.se
Postat av: Sofia

NATHALIE BAJSIS

2006-11-27 @ 12:26:38
URL: http://Lavonme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback