Mutter

Är hos min mamma just nu :D
har sökt jobb och lägenhet idag.
Eller ja ang. lägenheten så har jag ringt och bett om att få hem en blankett som jag kan fylla i för att sedan skicka den till Jönköping.
har sökt jobb där också.
Hoppas man får ngt, för jag orkar inte bo kvar i sthlm känns bara meningslöst och det kan vara skönt att komma i väg dessutom.
Men först och främst vill jag klara mitt körkort så att det blir iaf lite lättare att hitta jobb.
Och utan jobb ingen lägenhet.
Så nu är det full rulle som gäller liksom..
jag vill att allting ska gå riktigt fort.
För det skulle vara kul som fan att flytta och komma ifrån sthlm att liksom komma till en ny stad och lära känna nya människor.
Kanske ska söka jobb och lägenhet i gbg också, för där vill jag också bo :)
Det är fint och människorna där är trevliga.
Och plus att jag älskar dialekten:D
Haha nej nu orkar jag inte sitta vad datorn längre, börjar få ont i handen nu..

smell you <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback