Just a day

Haha är du nöjd nu Lellan ? ;) Nu är det uppdatering som gäller.

Hm vad ska man skriva då? Något nytt man hört från skvallerfronten ?
Nej egentligen inte.
Idag ska jag träffe Felin :P Var länge sen man träffade henne, ska bli kul :D
imorgon så åker jag hem till älsklingen.
Idag ska jag också till min kiropraktor innan jag träffar på Elin.

Sitter just nu på pappas jobb, har gjort det sen halv tio i morse :S ENDAST för att jag ska till kiropraktorn halv tre :S
Kan inte ta mig till tåget hemifrån för att det är för långt, och ngn moppe har man ju inte för den har blivit stulen, ska köpa en ny, men hittar fanimig ingen bra att ha ute i skogen heller :S Skit också!

På fredag ska jag ut med pojken, Jimmy och Tommy:D Ska bli najs:D
Och på lördag så ska jag på inflyttningsfest hos min bror och det är samtidigt kalas för han fyllde år igår.
Någon som har något förslag på vad man kan köpa som både är inflyttnings prelle till hans tjej och en present till han?
Något som båda kan få nytta av liksom ?
För det tycker jag vore asa bra faktiskt, men det är ju jag det :P
Haha
Nej nu är fika dags.
Får se om jag hinner blogga mer innan helgen, annars berättar jag iaf sedan hur helgen blitt =)

Smell u <33

Kommentarer
Postat av: Lellaan

Nu är jag nöjd, ja... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback