Lips of an angel

Vad ska man göra när man inte vad/hur man ska göra?
Varför känns det bara som att allting ska vara så svårt?
Varför ÄR allting så svårt?
Finns det ingenting som gör att det går att ändra på?
Nånting måste ju finnas så man kan åtgärd något iallafall.
Ja det är svårt.

Idag har jag faktiskt inte gjort någonting vettigt, sov fram till två.
Pappa kommer och hämtar mig hos Emelie, jag åker hem.
Äter, sätter mig sedan vid dumburken!
Inget liv har man när man inte går i skolan, medans alla andra gör det.
Så men nu iallafall kl: 21.06 så ska jag titta på e film, sitter dessutom och lyssnar på deppmusik :/
Vilket kanske inte är det bästa man kan göra, men dom är bra, dom som jag lyssnar på =)
Dom heter Hinder:P
Ska dessutom eventuellt jobba på The last shadow puppets. Vilka dock inte är någe bra hörde jag.
Påminner lite om Mando Diao och dom är ju inte direkt mina favoriter om man säger så.
Nej, men om man skulle ta och titta på You dont mess with Zohan?
Ja, det gör jag=)

Dagens musiklista:

Hinder-Better than me
Hinder-Lips of an angel
Volbeat-Still counting
Europe-Cherokee
Europe-Rock the night
Nomy-Cocaine
Avantasia-Toy master



Gårdagens musiklista:

Spice Girls
Bsb
Five
Britney Spears
Absolut music skivorna
Hits for kids och allt vad dom heter

Nu för tiden tankar man ner musiken och slipper lyssna på dom 14 låtar av 18 som är värdelösa på alla dessa samlingsalbum.

Japp, inte för att jag lyssnade på gårdagens musiklista igår, men det är sån musik jag inte lyssnar på idag liksom, sån musik jag tycker är dålig. Ha Ha (!)


Men nu är det film som gäller.
Smell you later <33


Kommentarer
Postat av: Lellaan

Då hade man en till blogg att följa då.. =) Skojigt! Hur är läget?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback