A broken man and the dawn

Aha, kan det vara så? Att jag gjort ett misstag?
Kan det faktiskt vara så att jag har fel? Visserligen jag är den som kan erkänna mina fel, men har jag fel på riktigt så har jag gjort bort mig riktigt ordentligt.
Men egentligen hur fan ska man reagera egentligen?

Förlåt, ifall jag har fel, kanske inte hade rätten till att säga så, OM jag har fel ?


Jahopp då ska vi träffas imorgon, hur känns det då?
Jo egentligen så vet jag inte, men det jag vet är att jag måste göra det för att kunna gå vidare, eller börja om igen.
Jag vill veta allt  nu, och jag hoppas verkligen hoppas att du säger som det är, berättar allt, precis som jag gjort.
Och kanske, kanske att du börjar bry dig mer, kanske, kanske att jag känner mig mer älskad, kanske, kanske att det blir bättre.
Men allt man kan göra är att hoppas. Om det skulle hända igen.
Undrar vad som kommer sägas imorgon?
Jag vet i varje fall vad jag ska säga, jag vet exakt.
Jag ska börja samtalet, för nu har jag bestämt att nu är det mig vi ska lyssna på, för en gångs skull.
Att det är mig vi bryr oss om då. Och inte dig.
Så hoppas jag får säga det jag tycker och känner, hoppas verkligen.
Vill nog verkligen att det blir bättre, eller?
Ja, jag vet inte det är så j*vla svårt allting, jag har ingen aning, men men jaja vi får se imorgon vad som komma skall.

Nu sitter jag iaf och kollar på "mitt i ansiktet" (eller vad det heter) med Magnus Betnér:D Såå snygg !
Gillar hans stil som fan, synd bara att han är 30+ och förlovad:P haha annars så hade jag haft halva inne, tro mig;)
Moahahaha

Imorgon ska jag åka till mamma med Emelie och Fredrik.<3
Det ska bli kul, sen vid fem tiden så ska jag åka till Rimbo, träffa Tom, för vi måste måste verkligen prata ut.
För nu har jag fått höra att det jag hört inte stämmer, så ja jag vet inte, det kanske bara är jag som är för rädd att det skulle bli så, fast egentligen det inte skulle bli så.
Jag tror det mesta handlar om rädsla, det gör det oftast faktiskt, men vi får se i morgon vad som sägs.


Host host host.. (!) Hostar hela tiden, blir galen på riktigt (!) :@
Känns som att jag ska spy upp alla inälvor haha om ni tänkte fråga:P haha
Nej, men nu blir det inge mer blogg, nu blir det mer åt tv-hållet :)
Eller varför inte sängen? Nice:P

Adios pusspuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback