Det blir aldrig som man tänkt sig

Nej, det kan man lugnt säga.
Som sagt pratade med Tom igår, gick inte riktigt som jag ville.
Men vi kom fram till att vi skulle vänta en stund, eller ja rättare sagt han.
Han vill tänka om han klarar av ett förhållande.
Såå alltså, kort och gott: Hade inte jag gjort slut, så hade vi fortf varit tsm, men eftersom jag gjorde slut, så vet han inte om han kommer klara av ett förh.
Jaja, men vi får väl se vad som händer.

I helgen ska jag eventuellt ut med Ragge (Ragnewall) och inte Ragnarsson ;) haha
Om det inte blir så, som jag antar att det inte kommer bli, eftersom det aldrig blir som planerat så lär jag väl leka med Elin eller liknande:P
Haha.


Har fan glömt bort att skriva om helgen ffs..
Det går ju inte, får skriva nu ist.

Fredag: Ute på krogen med: Willys, Samir, Keno, Erik, Jocke och Omer, (vet inte om jag glömt ngn?)
Vi var först i bandhagen, men vi stannade inte länge, för där kunde inte Keno köpa öl, han har tappat sitt leg eller ngt. Så vi tog tuben till Svedmyra och satte oss på Myran. Sen åkte jag och willys hem till honom med 11.08 bussen (!)
Lite väl tidigt, men som sagt jag skulle sova hos honom och han ville åka hem, för han blev för full.
A juste under tiden vi satt på Myran så skulle jag byta sätta in mitt simkort i en annan lur, nej då har jag glömt bort min pinkod och jag får puk kod. Sen kommer jag på att jag har ett till simkort :D woho kvällen räddad. Trodde jag, jag hade glömt bort pinkoden på det kortet md :/ Fan(!)

Lördag: Jag vaknar, ringer comviq för att få min pukkod, nej då vill dom prata med min pappa eftersom det är han som står på mitt abonnemang :/ Hm, så jag fick vänta till måndag innan jag fick min pukkod.
Willys, Keno och Samir skjutsar hem mig till skogen.
Vilken tur att jag hittade ett tredje simkort, SOM DET VAR PUKKOD PÅ!! Gaaaah.
Men du, vilken tur att jag hittar ett fjärde simkort, och som jag kommer ihåg koden på WOHO. Kan få kontakt med omvärlden igen.
Så jag tänkte, eh jag ska ändå träffa pojkarna senare så jag åker in till stan, tankar på mobilen och ringer Willys. Nej då ska jag helt plötsligt inte vara med dom, så jag åker hem till Elin ist.
Väl där, så har hennes mamma och låtsas pappa gäster som dricker alkohol och vad dom nu gör.
Sen kom det två killar dit, som kom från Norrland och Elin hade lovat att visa dom sthlm och ha ansvar för dom :P haha
Så vi gick ut på en krog som heter PG i Jakan.
Jag och Elin har det asroligt, vi står på scen och sjunger och dansar, vi fick sjunga två låtar, men på den andra låten så stängde trubaduren av micken :/ Hm, vi blev lite ägda, vi sjunger trots allt inge bra alls. haha

Så såg min helg ut ungefär :)
Den var helt okej faktiskt :D
Haha nej, men nu ska jag dra, ska ev. ut och röka.

Smell u <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback