Dont drink and walk

Aah shit, vaknade vid sex på eftermiddagen alltså.
Är trött som fan, ska bara ta det lugnt idag.
Var på Hbj igår:P
Det var kul, var där med Ragge och Sebbe =D Så det var kul som fan faktiskt =P hehe
Kom hem sju i morse så det kanske är därför jag är så seg =P
Elin ringde och frågade om jag ville komma till Jakan, men det orkar jag inte.
Stannar hellre hemma och kollar på tv4fakta =)
Och bara tar det lugnt, har varit ute en gång idag och då gick jag till konsum för att köpa cig och det var vid halv nio.
Innandess gick jag bara upp om jag skulle på toa, annars inte.
Sen som sagt så såg jag att jag bara hade tre cig kvar, så det var bara att pallra sig iväg till affärn och köpa.
Jo diskade åt syster gjorde jag också innan jag gick till konsum, det behövdes må jag säga och plus att jag får äta och sova och sånt här så då kan jag lika gärna hjälpa till med nånting =P Och det har jag gjort.
Nej nu ska jag fortsätta titta på tv4fakta.

Smell u<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback