Suicide hit suicide dit.

Jaha igår så var jag hos Sofia<33 i Ununge, då kommer Marre<33 dit och skvallrar om Hallsta människor.
Visserligen är det jätte roligt och höra sånt, men ja ändå. Fick höra en tråkig sak allso, det var en tjej i hallsta som är tre år yngre än mig, som hoppade från skärsta bron, hon hade gått och sagt till folk att hon skulle ta livet av sig.
Och sen så hoppade hon från bron, bron är inte så hög så som tur är så dog hon inte, men hon bröt båda sina vrister, spräckte knäna och nästan alla kotorna i hennes rygg har flyttat sig.
Tråkigt, men sant.
Förstår inte vart världen är på väg?
Varför mår alla så unga så jävla dåligt för?
Vad är det vi har skapat egentligen?
Och det jag vet är att man får ingen hjälp i Hallstavik.
När jag bodde där och mådde skit alltså verkligen skit, så fick jag ingen hjälp, jag fick ingenting, jag pratade med Soc att antal gånger. Senaste gången jag pratade med dom var ca 3 år sen då skulle dom återkomma med en tid, vilket dom fortf inte gjort.
Visserligen bor jag inte kvar i Hallstavik längre, men om jag hade gjort det? Soc hade två år på sig att höra av sig till mig, men ingenting hände, jag blir inte förvånad.


Och du bara ljuger, döljer, ljuger, döljer saker (skitsaker)(!)
Men nu är det så att jag har bett dig dra åt helvete, vill aldrig mer veta av dig, jag ångrar att jag ens träffade dig, du är död i mina ögon! Och sen i tisdags när jag var hos dig, grät i 3 å en halvtimme i sträck. Och dagen efter träffar du ditt ex? kan man vara mer dum i huvet än dig? Jag fattar inte vad du tänker med? Helgen som var alltså fredagen efter tisdagen så träffar du på henne på krogen, och hon är hemma hos dig på lördagen? Fyfan säger jag bara JÄVLA IDIOT!
Dra och Bada (!)(!)(!)(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback