Många frågor.

Läste precis Nemo´s blogg...
Jaa från kungarna av tylösand, alltså är den människan på riktigt?
Alltså varför vara så fejk? Varför inte vara den han egentligen är, varför vara någon annan i bloggen än på tv eller tvärtom?
Haha jaa jag kan förstå varför egentligen, men ändå..
Han verkar vara en skitbra kille på bloggen osv, men on TV? Noo a big big no..
Haha.. Men vad ska man säga, det är skilland på folk å folk, även på en själv..

Oavsett vart du är, vem du å hur du är, så kommer allting alltid vara likadant, vart du än vänder dig så finns det alltid idioter, det går inte att fly ifrån.. Det finns inte en möjlighet, man får helt enkelt acceptera hur världen ser ut idag..
Och dom som vägrar göra det, dom är det jäkligt synd om.. Man måste kunna acceptera för att själv bli accepterad..
Vissa säger att dom inte bryr sig om folk gillar dom eller inte, men det är skitsnack..
Alla bryr sig om vad folk tycker.. Annars skulle man inte höra varje dag, ser jag bra ut, ser detta bra ut, kan jag ha denna/detta.. osvosv...
Och folk kommer aldrig sluta snacka skit, alltid finns det någon, någon som säger något om en viss person, ellerom något... Så kommer det alltid vara, tyvärr..

Men idag, idag är vi glada tycker jag, varför spilla tid på att vara nere, när man kan vara glad?
Aa det är iallafall vad jag försöker inbilla mig...
Självklart kan man inte alltid vara glad, och det är väl något som någon redan bestämt.. Annars skulle man ju inte kunna ha känslor och aldrig riktigt veta vad det är man vill...
Allt negativt och allt positivt är jävligt bra att det finns, ni vet, "balansen".. Aa precis, det är tokbra idé..
Vad skulle hända om balansen inte fanns? Hur skulle världen se ut? Och vad skulle vi göra? Vilken "sida" skulle man välja? Jag skulle gissa på dom "onda"...
Eftersom alla vill något spännande, och visst är det spännande att göra massa tokigheter? Och vem skulle inte vilja råna en bank ? Bara för spänningens skull?

Aa skitsamma, nu kanske jag pratar i gåtor eller något, själv har jag ingen koll på vad jag skrivit, men det blir säkert asbra iallafall :p hehe..


Men en sak bara, till kära mig... Håll käften ibland alltså..

Yes yes, lots of love =)
Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback