Aldrig nöjd!

Jag har kommit fram till att jag är en sån där tjej som aldrig blir nöjd!!! Varför i helvete kan jag inte bara nöja mig? Jag vill så gärna nöja, jag vill så gärna kunna ha det jag vill ha. Men det jag vill ha, vill jag inte ha sen... Jag vill nöja mig nu!!
jag vill kunna stoltsera med allt jag gjort och lyckats med. Men det enda jag lyckas behålla nu är mitt jobb, allt annat hamnar käpprätt åt skogen. Det stör mig. Jag träffar underbara människor som vill ha mig, men uppenbarligen vill inte jag.. Jag träffar folk som inte vill ha mig, aa visst jag rycker bara på axlarna, första dagen blir jag depp sen är det rätt chill... Det jobbigaste är att jag blir så arg på mig själv som inte vill fast jag vill!
 
well well over and out.
jag kommer alltid vilja ha det jag inte vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback